|
Untitled
Probleemid
Asjad mida tuleks kontrollida, enne kui ostad E38 seeria BMW. Kõige kindlam on minna United Motorisse ja lasta neil teha test. See maksab küll 1000 krooni, kuid selle eest saate teada mis vajab vahetamist ja millise summaga tuleb arvestada.
Tüüpvead
- Mõned pikslid ei tööta temperatuuri, odomeetri või OBC displeil (piisab spidomeetri lahti võtmisest ja klemmide puhastamisest)
- Katalüsaatorid kontrollida (BMW originaalid maksavad 10-25000 krooni universaali saab 2000-4000 eest) 750-l on 2 katalüsaatorit
- Roolivõimendi lekked
- Topsihoidajad katki
- V8 probleemid 95 aasta mudelitel Nikasil Issue (Koala Motorsport)
- Õli pumba poldid lahti(õli surve kaob ära, lihtsalt tuleb kinni keerata õigeaegselt ja kõik jälle OK)
- Radiaatori probleemid, plastik murdunud, põhiliselt enne 98 aasta mudelitel
- Konditsioneeri mootor katki
- Originaal veepump plast labadega katki
- Termostaat katki
- Elektriline jahutus ventilaator 98 ja uuematel
- Katuseluugi tuule vihin
- CD mängija jätab vahele 97 ja uuematel
- Telefoni pole võimalik uuendada odavalt(kuna GSM telefon on enamuses 94 aasta mudel ei näita ntx helistatava numbrit)
- Summuti kinnitused võivad olla katki(UM-is maksab 1tk 250 krooni, seega pole kallis parandada)
|
 Copyright © Black 2005 |
|
|